Ať již něco vracíte nebo chcete vyměnit, vždy zasílejte na adresu: Korunní 2569/108, Praha 10, 101 00

Abychom mohli zásilku převzít, nezapomeňte uvést naše kontaktní údaje: E-mail: info@ztracenybalik.cz

 

Výměna zboží

Zabalte zboží a zašlete nám e-mail s vaším úmyslem. Následně Vás srdečně prosíme, abyste na balík čitelně napsali číslo objednávky, ať můžeme balík spárovat s online formulářem.

    • Napište nám e-mail pro výměnu zboží.
    • Zabalte zboží a následně Vás srdečně prosíme, abyste napsali na balík, případně do balíku číslo objednávky, které jste psali do online formuláře.
    • Zboží pošlete na adresu: Korunní 2569/108, Praha 10, 101 00

Vyčkejte než se zboží dorazí k nám. Jakmile k nám zboží dorazí, tak jej spárujeme s online formulářem a zašleme Vám zboží. Zboží posílejte bez dobírky, v opačném případě nebude převzato. Na výměnu zboží máme 14 dnů od vyzvednutí. V případě zašpiněného, nebo nějak znečištěného zboží vám může být účtován poplatek za čištění, či opravu.

 

Reklamace

Zabalte reklamované zboží a zašlete nám e-mail s vaším úmyslem. Následně na balík čitelně napište číslo objednávky ať můžeme balík spárovat s online formulářem.

    • Napište nám e-mail pro reklamaci zboží.
    • Zabalte zboží a následně Vás srdečně prosíme, abyste napsali na balík, případně do balíku číslo objednávky, které jste psali do online formuláře.
    • Zboží pošlete na adresu: Korunní 2569/108, Praha 10, 101 00

Vyčkejte než se zboží dostane k nám. Jakmile k nám zboží dorazí, tak jej spárujeme s online formulářem, následně do 30 dnů Vám reklamaci vyřešíme a odešleme zboží na Vaší adresu. Zboží posílejte bez dobírky, v opačném případě nebude převzato.

 

Vrácení zboží (vrácení peněz)

Zabalte zboží do pokud možno původního obalu a zašlete nám e-mail s Vaším úmyslem. Následně na balík čitelně napište číslo objednávky, ať můžeme balík spárovat s online formulářem.

    • Napište nám e-mail pro vrácení zboží.
    • Zabalte zboží a následně Vás srdečně prosíme, abyste napsali na balík, případně do balíku číslo objednávky, které jste psali do online formuláře.
    • Zboží pošlete na adresu: Korunní 2569/108, Praha 10, 101 00

Vyčkejte, než se zboží dostane k nám. Jakmile k nám zboží dorazí, tak jej spárujeme s online formulářem, následně Vám vrácení vyřešíme vrácením peněz na účet. Vezměte prosím na vědomí, že peníze vracíme pouze na účet, složenkou bohužel nemůžeme. Zboží posílejte bez dobírky, v opačném případě nebude převzato. V případě zašpiněného, nebo nějak znečištěného zboží vám může být účtován poplatek za čištění, či opravu.